ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Dziennik Urzędowy UE L119/1 z 4 maja 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Burmistrz Miasta i Gminy Sobótka ul Rynek 1, 55-050 Sobótka
tel. 71 3162043
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych - rodo@apawlowicz.pl
Wszelkie zapytania w sprawie przetwarzania danych osobowych należy kierować pocztą na podany powyżej adres lub pocztą elektroniczną.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu - związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie atr. 6 ust,1 lit.c oraz przepisów prawa (Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ) - w tym zakresie dane przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Państwa dane przekazujemy:
- Podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa w tym odbiorcom danych (osobom lub podmiotom), którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
- Podmiotom przetwarzającym dane w naszym imieniu, uczestniczącym w wykonywaniu naszych czynności (podmiotom świadczącym nam usługi informatyczne, pomoc prawną).
- Innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu (podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierska)
Posiadają Państwo prawo w odniesieniu do danych osobowych:
- prawo do żądania dostępu do danych osobowych,
- prawo do sprostowania danych osobowych,
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
Posiadają Państwo prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest obligatoryjne.
Przekazanie danych do Państwa trzeciego - nie dotyczy.
Dodatkowe informacje na temat wykorzystania i zabezpieczenia Państwa danych osobowych, przysługujących uprawnień i warunków skorzystania z nich znajdują się na stronie : www.bip.sobótka.pl - zakładka ochrona danych osobowych (RODO).
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Anna Lachtera Data wytworzenia:
25 maj 2018
Osoba dodająca informacje
Anna Lachtera Data publikacji:
22 cze 2018, godz. 12:06
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Huzarski Data aktualizacji:
25 cze 2019, godz. 11:46