Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Sobótka

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

RODO - INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ URZĄD MIASTA I GMINY SOBÓTKA 

Szanowni Państwo,

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (“RODO") informujemy, że:

 

Administrator Danych Osobowych oraz Inspektor Ochrony Danych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy w Sobótce jest

Burmistrz Miasta i Gminy Sobótka, ul. Rynek 1, 55-050 Sobótka,                                       

tel. 71 31 62 043, adres e-mail: urzad@sobotka.pl

W przypadku pytań lub wątpliwości, czy dane w Urzędzie są przetwarzane prawidłowo, można zwrócić się do wyznaczonego Inspektora Ochrony Danych, którym jest pan Andrzej Pawłowicz, adres e-mail; iod@sobotka.pl

 

Cel oraz podstawy prawne przetwarzania

Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja zadań  Gminy Sobótka w interesie publicznym na podstawie obowiązujących przepisów prawa, umów zawartych z kontrahentami oraz w niektórych sytuacjach Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie i celu określonym w jej treści.

 

Odbiorcy danych

W związku z przetwarzaniem danych odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  • organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa
  • inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Sobótka przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Burmistrz Miasta i Gminy Sobótka.

 

Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych

Nie przekazujemy Pani/Pana danych osobowych poza teren Polski.

 

Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w przepisach szczegółowych w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

 

Uprawnienia

W przypadku Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu;

  • prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii
  • prawo do sprostowania (poprawiania) danych
  • prawo do usunięcia danych
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych
  • prawo do przenoszenia danych
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych – przy czym cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych) – w przypadku, gdy uważa Pani/Pan, że przetwarzamy Pani/Pana dane niezgodnie z prawem.

 

Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest:

  • wymogiem ustawowym – w przypadkach wynikających z określonych regulacji prawnych stanowiących podstawę prawną przetwarzania danych
  • warunkiem zawarcia umowy – w przypadkach tego wymagających
  • dobrowolne  -  w przypadkach, w których wyraził(a) Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych.

 

Informacja  dotycząca profilowania

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Anna Lachtera

Data wytworzenia:
25 maj 2018

Osoba dodająca informacje

Anna Lachtera

Data publikacji:
22 cze 2018, godz. 11:22

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Huzarski

Data aktualizacji:
23 lip 2020, godz. 11:27