Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta i Gminy Sobótka

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

MONITORING

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (“RODO"), informujemy, że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w obszarze monitoringu wizyjnego jest Burmistrz Miasta i Gminy Sobótka, ul. Rynek 1, 55-050 Sobótka, nr tel. 71 31 62 043 do 045, adres e-mail: urzad@sobotka.pl

2. Wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw. Jest nim  pan Andrzej Pawłowicz, adres email: rodo@apawlowicz.pl

3. Państwa  dane osobowe przetwarzane będą w celu zapewnienia porządku publicznego oraz ochrony mienia. Podstawami prawnymi przetwarzania są natomiast:

  • art. 114 Ustawy z dnia 24 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
  • art.6 ust.1 lit. e. RODO - przetwarzanie danych osobowych w obszarze monitoringu wizyjnego w interesie publicznym.

4. Zgodnie z aktami prawnymi wymienionymi w pkt. 3 zakres danych osobowych w przypadku monitoringu wizyjnego obejmuje Państwa wizerunek.

5. Państwa dane osobowe (wizerunek) będą udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów obowiązującego prawa.

6. Nie przekazujemy Państwa  danych osobowych poza teren Polski.

7. Okres przechowywania Państwa danych osobowych (wizerunku) w przypadku monitoringu wizyjnego w Urzędzie Miasta i Gminy w Sobótce wynosi 60 dni. Po upływie tego okresu uzyskane w wyniku monitoringu nagrania obrazu zawierające dane osobowe, podlegają zniszczeniu, z wyjątkiem sytuacji, w których nagrania zostały zabezpieczone, zgodnie z odrębnymi przepisami.

8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu;

  • prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych) – w przypadku, gdy uważają Państwo, że przetwarzamy Państwa dane niezgodnie z prawem.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
w zakresie monitoringu rozmów telefonicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Sobótka

- na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (“RODO") informujemy, że;

ADMINISTRATOR DANYCH  OSOBOWYCH

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Sobótka, ul. Rynek 1, 55-050 Sobótka, nr tel. 71 31 62 043 do 045, adres e-mail: urzad@sobotka.pl

INSPEKTOR  OCHRONY DANYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, pana Andrzeja Pawłowicza, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw poprzez adres e-mail iod@sobótka.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

CELE PRZETWARZANIA

 I PODSTAWA PRAWNA

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane poprzez monitoring rozmów telefonicznych w Urzędzie w ramach realizacji zadań Administratora w interesie publicznym w celu zapewnienia sprawnej organizacji czasu pracy oraz właściwego użytkowania udostępnionych pracownikowi narzędzi pracy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z art. 22² i 22³ §4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.

 

ODBIORCY DANYCH

 

Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów obowiązującego prawa. Nie przekazujemy Pani/Pana danych osobowych poza teren Polski.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych w przypadku monitoringu rozmów telefonicznych może wynosić maksymalnie 6 lat. Po upływie tego okresu informacje uzyskane w wyniku monitoringu zawierające dane osobowe, podlegają usunięciu, z wyjątkiem sytuacji, w których nagrania zostały zabezpieczone, zgodnie z odrębnymi przepisami.

 

 

 

PRAWA PODMIOTÓW DANYCH

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, przysługuje Pani/Panu;

  • prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do usunięcia danych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych) – w przypadku, gdy uważa Pani/Pan, że przetwarzamy Pani/Pana dane niezgodnie z prawem.

INFORMACJA  O PROFILOWANIU

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
poprzez nagrywanie rozmów telefonicznych klientów

Urzędu Miasta i Gminy Sobótka

- na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (“RODO") informujemy, że;

ADMINISTRATOR DANYCH  OSOBOWYCH

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Sobótka, ul. Rynek 1, 55-050 Sobótka, nr tel. 71 31 62 043 do 045, adres e-mail: urzad@sobotka.pl

INSPEKTOR  OCHRONY               DANYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, pana Andrzeja Pawłowicza, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw poprzez adres e-mail iod@sobótka.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

CELE PRZETWARZANIA

 I PODSTAWA PRAWNA

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie  art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO tj. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych, w tym danych szczególnych, w związku z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami ze strony klientów Urzędu Miasta i Gminy Sobótka lub też dochodzenia roszczeń wobec klientów Urzędu.

 

ODBIORCY DANYCH

 

Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów obowiązującego prawa. Nie przekazujemy Pani/Pana danych osobowych poza teren Polski.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania lub do czasu wycofania zgody na ich przetwarzanie a ich podanie ma charakter dobrowolny.

 

 

 

PRAWA PODMIOTÓW DANYCH

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, przysługuje Pani/Panu;

  • prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do usunięcia danych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
  • prawo do przeniesienia danych;
  • prawo do wycofania zgody  na przetwarzanie danych, przy czym cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed wycofaniem.
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych) –              w przypadku, gdy uważa Pani/Pan, że przetwarzamy Pani/Pana dane niezgodnie z prawem.

INFORMACJA                        O PROFILOWANIU

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Anna Lachtera

Data wytworzenia:
25 maj 2018

Osoba dodająca informacje

Anna Lachtera

Data publikacji:
22 cze 2018, godz. 13:23

Osoba aktualizująca informacje

Monika Marciszyn

Data aktualizacji:
12 gru 2023, godz. 14:30