Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miasta i Gminy Sobótka
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. dróg i inwestycji

BURMISTRZ MIASTA I GMINY SOBÓTKA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE

STANOWISKO URZĘDNICZE

Ds. DRÓG I INWESTYCJI

 W URZĘDZIE MIASTA I GMINY

SOBÓTKA ul. RYNEK 1,

 

A. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:

1. Wymagania niezbędne:

1)       Obywatelstwo polskie.

2)       Wykształcenie  wyższe budowlane lub inne związane z w/w stanowiskiem.

3)       Biegła znajomość obsługi komputera.

4)       Nieposzlakowana opinia.

5)       Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

6)       Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

2.Wymagania dodatkowo pożądane:

1)       Znajomość przepisów w zakresie ustawy o prawie budowlanym.

2)       Znajomość przepisów  w zakresie ustawy o drogach publicznych.

3)       Umiejętność praktycznej interpretacji przepisów prawnych w/w zakresie.

4)       Doświadczenie pracy w administracji.

5)       Dobra komunikatywność, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.

6)       Preferowane posiadanie prawa jazdy kat B.

 

B.    ZAKRES PODSTAWOWYCH WYKONYWANYCH ZADAŃ:

1)       Prowadzenie spraw związanych z budową,  modernizacją,  utrzymaniem dróg i chodników, obiektów mostowych

 oraz planowanie finansowe tych zadań .

2)       Prowadzenie spraw dotyczących wydawania decyzji oraz zezwoleń na:

- lokalizację w pasie drogowym obiektów nie związanych z gospodarka drogową i na zajęcie pasa,

- kwalifikowanie dróg gminnych.

3)       Organizacja i nadzór nad robotami publicznymi prowadzonymi na drogach.

4)       Prowadzenie zadań dotyczących oświetlenia dróg .

 

C.  Dokumenty wymagane:

1)  List motywacyjny.

2)  Życiorys – curriculum Vita.

3)  Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i umiejętności.

4)  Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.

5)  Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

6)  Oświadczenie o nie skazaniu za przestępstwa umyślne.

7)  Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb     

niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych

 (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) i ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).

 

Oświadczenia wymienione w punktach od 4 do 7 muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Sobótka, lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Miasta i Gminy Sobótka, ul. Rynek 1, 55-050 Sobótka, w zamkniętej kopercie z napisem  „Nabór na wolne stanowisko ds. dróg i inwestycji ” w terminie do dnia  19.10.2009r. do godziny 1500.     

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Jolanta Czaplińska 06-10-2009 14:02
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Grażyna Szymańska 06-10-2009
Ostatnia aktualizacja: Jolanta Czaplińska 06-10-2009 14:03