Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miasta i Gminy Sobótka
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Kierownika referatu inwestycji, drogownictwa oraz gospodarki komunalnej i ochrony środowiska


BURMISTRZ MIASTA I GMINY SOBÓTKA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - KIEROWNIKA REFERATU INWESTYCJI, DROGOWNICTWA ORAZ GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA W URZĘDZIE MIASTA I GMINY SOBÓTKA ul. RYNEK 1

A. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:

1. Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.

  2. Wykształcenie wyższe techniczne, związane z zagadnieniami drogownictwa, gospodarki komunalnej i inwestycji.

  3. Trzyletni staż pracy na w/w stanowisku.

  4. Biegła znajomość obsługi komputera.

  5. Nieposzlakowana opinia.

  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

  7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

2.Wymagania dodatkowo pożądane:

  1. Znajomość zagadnień w zakresie ustawy o gospodarce komunalnej.

  2. Znajomość przepisów w zakresie ustawy o drogach publicznych.

  3. Znajomość przepisów w zakresie ustawy o prawie budowlanym.

  4. Umiejętność praktycznej interpretacji przepisów prawnych w/w zakresie.

  5. Doświadczenie pracy w administracji.

  6. Dobra komunikatywność, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.

  7. Preferowane posiadanie prawa jazdy kat B.

 

B. ZAKRES PODSTAWOWYCH WYKONYWANYCH ZADAŃ:

  1. Koordynacja i nadzór nad realizacją zadań należących do referatu.

  2. Prowadzenie spraw dotyczących inwestycji i remontów.

  3. Koordynowanie spraw z modernizacją i utrzymaniem dróg, ulic, mostów.

  4. Nadzór i koordynacja spraw związanych z gospodarką komunalną i ochroną środowiska.

  5. Umiejętność prowadzenia rozmów ze stronami w sprawach z zakresu działania referatu.

C. Dokumenty wymagane:

1) List motywacyjny.

2) Życiorys - curriculum Vita.

3) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i umiejętności.

4) Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.

5) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

6) Oświadczenie o nie skazaniu za przestępstwa umyślne.

7) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb

niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych

(Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) i ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).

 

Oświadczenia wymienione w punktach od 4 do 7 muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Sobótka, lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Miasta i Gminy Sobótka, ul. Rynek 1, 55-050 Sobótka, w zamkniętej kopercie z napisem „Nabór na wolne stanowisko kierownika referatu inwestycji, drogownictwa oraz gospodarki komunalnej i ochrony środowiska ” w terminie do dnia 25.09.2009r. do godziny 1500.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sobótka, 10.09.2009 rok

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Jolanta Czaplińska 10-09-2009 09:38
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Grażyna Szymańska 10-09-2009
Ostatnia aktualizacja: Jolanta Czaplińska 10-09-2009 09:43