Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miasta i Gminy Sobótka
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. geodezji


BURMISTRZ MIASTA I GMINY SOBÓTKAOGŁASZA NABÓR NA WOLNE

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. GEODEZJI

W WYMIARZE 1/2 ETATU

W URZĘDZIE MIASTA I GMINY

SOBÓTKA ul. RYNEK 1

 

 

A. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:

1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. wykształcenie wyższe o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na w/w stanowisku,

3) biegła znajomość obsługi komputera,

4) nieposzlakowana opinia,

5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

6) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

 

2.Wymagania dodatkowo pożądane:

  1. znajomość zagadnień w zakresie zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego,

  2. znajomość zagadnień w zakresie ustawy dot. gospodarki nieruchomościami, o planowaniu i zagospodarowaniu

przestrzennym oraz o kształtowaniu ustroju rolnego,

  1. umiejętność praktycznej interpretacji przepisów prawnych w w/w zakresie,

  2. dobra komunikatywność, aktywność, kreatywność, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,

5) preferowane posiadanie prawa jazdy kat. B.

 

B. ZAKRES PODSTAWOWYCH WYKONYWANYCH ZADAŃ:

 

  1. Realizowanie zadań z zakresu obsługi geodezyjnej.

2) Podziały nieruchomości, rozgraniczenie i scalanie nieruchomości oraz gruntów.

3) Prowadzenie geodezyjnej ewidencji gruntów i budynków, wydawanie decyzji.

4) Prowadzenie spraw związanych z numeracją porządkową, nazewnictwem ulic i placów.

5) Ujawnianie prawa własności w księgach wieczystych.

6) Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu geodezji.

 

C. Dokumenty wymagane:

1) List motywacyjny,

2) Życiorys - curriculum vitae,

3) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i umiejętności,

4) Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,

5) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

6) Oświadczenie o nie skazaniu za przestępstwa umyślne,

7) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych

(Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) i ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych

(Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 ).

 

 

 

Oświadczenia wymienione w punktach od 4 do 7 muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Sobótka, lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Miasta i Gminy Sobótka, ul. Rynek 1, 55-050 Sobótka, w zamkniętej kopercie z napisem „Nabór na wolne stanowisko ds. geodezji” w terminie do dnia 25 marca 2011r. do godziny 1500.

 

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sobótka

 

Stanisław Dobrowolski

 

Sobótka, 11.03.2011r

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Jolanta Czaplińska 14-03-2011 09:05
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Bogumiła Werle 14-03-2011
Ostatnia aktualizacja: Jolanta Czaplińska 14-03-2011 10:00