herb BIP - Urząd Miasta i Gminy Sobótka

www.sobotka.pl

KLIENCI

Szanowni Państwo,

Z dniem 25 maja 2018 r. zaczęły obowiązywać przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako “RODO"). RODO obowiązuje we wszystkich krajach Unii Europejskiej i wprowadza szereg zmian w rozporządzaniu danymi osobowymi w jednostkach organizacyjnych. Także Urząd Miasta i Gminy w Sobótce, w trosce o bezpieczeństwo Państwa danych osobowych, wprowadził określone regulacje i restrykcje opisane w poniższej klauzuli informacyjnej.

Administrator Danych Osobowych oraz Inspektor Ochrony Danych:

Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy w Sobótce jest:

                               Burmistrz Miasta i Gminy Sobótka

                               ul. Rynek 1, 55-050 Sobótka,

                                tel. 71 31 62 043 do 045,

                               adres email: urzad@sobotka.pl

 

W przypadku pytań lub wątpliwości, czy dane w Urzędzie Miasta i Gminy są przetwarzane prawidłowo, można zwrócić się do wyznaczonego Inspektora Ochrony Danych, którym jest pan Andrzej Pawłowicz, adres email: a.pawlowicz@huczynski.pl

Cel oraz podstawy prawne przetwarzania:

Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest realizacja zadań Urzędu w interesie publicznym na podstawie obowiązujących przepisów prawa, umów zawartych z kontrahentami oraz w niektórych sytuacjach Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie i celu określonym w jej treści.

Odbiorcy danych:

W związku z przetwarzaniem danych odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być:

  • organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa
  • inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Sobótka przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Burmistrz Miasta i Gminy Sobótka

Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych - nie przekazujemy Państwa danych osobowych poza teren Polski.

Okres przechowywania danych:

Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w przepisach szczegółowych w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. W przypadku monitoringu wizyjnego okres przechowywania danych wynosi  60  dni.

Uprawnienia:

W przypadku Państwa danych osobowych przysługuje Państwu:

  • prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii,
  • prawo do sprostowania (poprawiania) danych,
  • prawo do usunięcia danych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
  • prawo do przenoszenia danych,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych - przy czym cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Państwa zgody przed jej wycofaniem,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych) - w przypadku, gdy uważają Państwo, że przetwarzamy Państwa dane niezgodnie z prawem.

Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych:

Podanie przez Państwo danych osobowych jest:

  • wymogiem ustawowym - w przypadkach wynikających z określonych regulacji prawnych stanowiących podstawę prawną przetwarzania danych
  • warunkiem zawarcia umowy - w przypadkach tego wymagających
  • dobrowolne  -  w przypadkach, w których wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie danych.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Lachtera 22-06-2018 13:31
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Kazimierz Mydlarz 25-05-2018
Ostatnia aktualizacja: Anna Lachtera 25-06-2018 07:59