Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sobótka - 2017 rok
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)
Zamawiający: Gmina Sobótka
Adres do korespondencji: ul. Rynek 1 55-050 Sobótka
tel. 71-335-12-39 , faks 71-31-62-123
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na : „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sobótka”
1. Zakres prac
Przedmiot zamówienia obejmuje usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta
i Gminy Sobótka w zakres którego wchodzi:
Zadanie nr 1 – demontaż pokryć dachowych z płyt zawierających azbest, na budynkach mieszkalnych i gospodarczych znajdujących się na posesjach na terenie miasta i gminy Sobótka, zabezpieczenie powstałych odpadów azbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (pakowanie) oraz załadunek, transport i utylizacja odpadów na składowisku odpadów niebezpiecznych w ilości 17,995 Mg.
Zadanie nr 2 – pakowanie, załadunek, transport i utylizacja odpadów na składowisku odpadów niebezpiecznych, zalegających/składowanych na nieruchomościach zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Sobótka w ilości 6,580 Mg.
2. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy),
3) kopia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest,
4) kopia umowy ze składowiskiem przeznaczonym do unieszkodliwiania tego typu odpadów, zaakceptowany i podpisany wzór umowy będący załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego.
5) zaakceptowany i podpisany wzór umowy będący załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego : Urząd Miasta i Gminy, ul. Rynek 1, 55-050 Sobótka
w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sobótka” NIE OTWIERAĆ PRZED 19 czerwca 2017 r. godz. 10.00
- przesłać faksem na nr 71-31-62-123,
- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail: srodowisko@sobotka.pl
w terminie do dnia 19 czerwca , godz. 10.00
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
05 06 2017 11 52 40zapytanie ofertowe usuwanie zbestu (PDF, 1.51Mb) | 2017-06-05 11:52:40 | 0 | |
05 06 2017 11 52 41UMOWA z wykonawcA wzA r (DOC, 61.00Kb) | 2017-06-05 11:52:41 | 0 | |
05 06 2017 11 52 41ZaA A cznik nr 2a - formularz ofertowo-cenowy ogA lny (DOC, 47.50Kb) | 2017-06-05 11:52:41 | 0 | |
05 06 2017 11 52 41zaA do umowy wykaz (PDF, 15.31Kb) | 2017-06-05 11:52:41 | 0 | |
20 06 2017 11 24 56scan protokoA u (PDF, 479.67Kb) | 2017-06-20 11:24:56 | 0 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Natalia Spik-Twardowska Data wytworzenia:
05 cze 2017
Osoba dodająca informacje
Aleksandra Zdziebko Data publikacji:
05 cze 2017, godz. 11:52
Osoba aktualizująca informacje
Aleksandra Zdziebko Data aktualizacji:
20 cze 2017, godz. 11:24